خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
چهار شنبه 5 مرداد 1401برچسب:, :: 2:37 :: نويسنده : علی محسن زاده

کافه گل؛ ارائه دهنده انواع تاج گل نمایشگاه در ادامه راهنمای خرید جامعی را در این زمینه ارائه خواهد داد که شامل معرفی انواع تاج، قیمت و تفاوت های آن با تاج گل ترحیم و غیره می باشد.

با توجه به قیمت نسبتا زیاد گل لازم است در زمان خرید تاج گل نمایشگاه به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا در نهایت نتیجه خوبی را در برابر میزان هزینه ای که پرداخت می نمایید، دریافت کنید.

تاج گل نمایشگاه چیست؟ با توجه به اهمیت بسیار زیاد گل در فرهنگ مردم کشورمان، برای عرض تبریک به مناسبت شروع فعالیت برند و شرکت مورد نظر در نمایشگاه های بین المللی و غیره، از تاج گل استفاده میشود. در این تاج ها گل های مختلف با اندازه زیاد بر روی پایه های چوبی و گاها فلزی نصب میشوند. علیرغم اینکه پایه های موجود برای این تاج گل ها به صورت یک، دو و سه طبقه می باشند، در اغلب مواقع از تاج های دو طبقه به دلیل جلوه بهتر و حمل و نقل آسان ار استفاده میشود.

سه شنبه 4 مرداد 1401برچسب:, :: 2:24 :: نويسنده : علی محسن زاده

خریدار ایرانی باید قوانین و تبصره های لازم در این موضوع را بداند. طبق تبصره موجود در قوانین ترکیه به شماره ۳۵ قانون املاک و اراضی به شماره ۲۶۴۴ فقط بخشی از مهاجران خارجی امکان خرید ملک در ترکیه دارند که ایران جزء این کشور هاست. مهاجران خارجی میتوانند تا ۳۰ هکتار در ترکیه خرید کنند.

خرید ملک در ترکیه در سال های اخیر خرید خانه و ملک توسط ایرانیان در ترکیه افزایش پیدا کرده است. نزدیکی ترکیه به ایران و فاصله پروازی ۳ ساعته ایران و ترکیه بسیاری از افراد را علاقه مند به خرید ملک در این کشور کرده است. با توجه به قیمت بسیار مناسب خانه در ترکیه نسبت به ایران خرید خانه برای حفظ ارزش پول و همچنین گذراندن اوقات تفریحی گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد.

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر متقاضی خرید آپارتمان در استانبول ، قیمت آن است. ابتدا باید این نکته را خاطرنشان کنیم که افراد با توانائی‌های مالی مختلف می‌توانند به خرید خانه ترکیه بپردازند. مانند همه کشورها، قیمت خرید خانه ترکیه در همه شهرها و مناطق جغرافیایی این کشور یکسان نیست. پس چنانچه شما در جست‌وجوی واحدهای ارزان‌تر هستید هم می‌توانید واحدهای فروشی در شهرهای دیگری غیر از استانبول را هم ببینید و ارزیابی کنید.

دو شنبه 3 مرداد 1401برچسب:, :: 3:19 :: نويسنده : علی محسن زاده

اخذ پاسپورت دومینیکا با دو روش کمک بلاعوض به دولت(Donation) و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های مورد تایید دولت(Investment) امکان‌پذیر است. دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است. هر دو روش، اخذ پاسپورت دوم را برای متقاضیان فراهم می‌کند. اگر چه خرید املاک و مستغلات یا سهام(Investment) این مزیت اضافی را دارد که می‌توانید از آن ملک یا سهام درآمد کسب کنید و همچنین امکان فروش ملک سهام در آینده و بازگشت سرمایه نیز وجود دارد.

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم آن، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۴ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا و همچنین بدون مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد.

به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا را برای شما فراهم می‌کند.

افرادی که پس از اخذ ‌پاسپورت دومینیکا تصمیم به زندگی در این کشور را دارند، به طور معمول در یکی از دو شهر روسو و پورتسموث مستقر می‌شوند. روسو بزرگترین شهر دومینیکا و بندری است که سالانه ۲۰۰ کشتی مسافرتی را پذیرا می‌باشد.

شنبه 1 مرداد 1401برچسب:, :: 23:1 :: نويسنده : علی محسن زاده

باتری موبایل یک منبع تغذیه برای دستگاه‌های تلفن همراه است که ولتاژ و جریان مورد نیاز برای روشن شدن و عملکرد این دستگاه را فراهم می‌آورد. باتری‌های موبایل معمولا از جنس نیکل، لیتیوم، لیتیوم-پلیمر، لیتیوم- یون، نیکل-کادمیوم یا نیکل-متال هیدرات ساخته می‌شوند. اما به روزترین نوع آن یون لیتیمی است که نسبت به سایر مدل های باتری دارای طول عمر بیشتری است.

اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.

باتری سامسونگ شرکت سامسونگ از معدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه است که توانسته اسمارت فون های خود را به باتری های اوریجینال غیرقابل تعویض مجهز کند. این ویژگی نشان میدهد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیازی به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نمی کنند.

از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری شیائومی اگر شما صاحب یکی از گوشی های شیائومی باشید قطعا موبایل شما دارای یک باتری قدرتمند است. بالا بودن ظرفیت باتری موبایل شیائومی و طول عمر مفید آن در بازار اسمارت فون ها مشهور است.

باتری ایسوس طول عمر باتری های اصل موبایل ایسوس که معمولاً از نوع لیتیوم یونی هستند؛ بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ مرتبه شارژ است. در صورتی که به درستی از باتری موبایل ایسوس استفاده کنید؛ دمای آن در هنگام شارژ شدن اصلا بالا نمی رود و حدود یک یا دو سال با عملکرد مناسب برای شما کار می کند و فقط زمانی که ظرفیت باتری به ۸۰ درصد میزان اولیه خود برسد؛ نیاز به تعویض باطری ایسوس پیدا میکنید.

باتری لنوو لنوو کمپانی چینی تولیدکننده محصولات دیجیتال بوده که بیشتر به لپ تاپ های خود مشهور است. با این وجود، گوشی های این برند نیز جزو گوشی های با کیفیت موجود در بازار بوده که البته بیشتر در کشورهای آسیایی به فروش می رود و در بازار کشورهای اروپایی رقبای قدرتمندی دارد.

پنج شنبه 23 تير 1401برچسب:, :: 2:0 :: نويسنده : علی محسن زاده

اگر به زیبایی خود اهمیت میدهید بهتر است پزشکان متخصص در ضمینه تزریق ژل لب و بوتاکس را انتخاب کنید مجموعه ما با ده دهه سابقه در ضمینه انواع خدمات زیبایی و تخصصی ترین مرکز تزریق ژل لب در اصفهان اماده است تا بهترین ها را برای شهروندان اصفهانی آماده کند

یکی از روش های زیباسازی صورت و پوست تزریق ژل در نواحی مختلف صورت مثل گونه ها و لب ها است. این کار می تواند موجب جوانسازی پوست و رفع نواقص سطح صورت شود. تزریق ژل لب معمولا برای بزرگ کردن لب ها است و این کار باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد تا از بروز هر گونه عارضه یا مشکلی جلوگیری شود. می توانید به کلینک های معتبر تزریق ژل لب در اصفهان مراجعه کنید تا زیر نظر پزشکان با تجربه و با قیمتی مناسب خدمات مربوط به تزریق ژل لب و پرتز لب روسی را دریافت کنید.

در ترکیبات ژل اسید هیالورونیک وجود دارد که به طور طبیعی نیز در بدن وجود داشته و موجب آبرسانی پوست می شود. بسته به کیفیت ژل مورد استفاده ماندگاری آن بین 6 ماه تا دو سال است. همچنین هزینه پروتز لب روسی در اصفهان به فاکتورهای مثل تکنیک‌های تزریق، مهارت پزشک و مکانی که در آن تزریق انجام می گیرد بستگی دارد که با مراجعه به بهترین کلینیک تزریق ژل لب در اصفهان می توانید با پرداخت هزینه ای معقول نتیجه ای رضایت بخش بگیرید.

چهار شنبه 22 تير 1401برچسب:, :: 2:33 :: نويسنده : علی محسن زاده

هزینه بلیط هواپیما تهران اهواز ثابت نیست و با عواملی همچون فصل سفر، کلاس پرواز، تاریخ پرواز و ایرلاین، تغییرمی ‌کند. شما می ‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط چارتر تهران اهواز آس چارتر به سایت آس چارتر مراجعه کنید و سپس با جستجوی مقصد و وارد کردن اطلاعات، از کمترین تا بیشترین قيمت بليط هواپيما تهران اهواز را به راحتی ملاحظه فرمایید. عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما از تهران به اهواز فصل سفر شما از تهران به اهواز، میزان شلوغی مسیرهای هوایی تهران اهواز، برگزاری جشنواره‌ها یا مراسم خاص، نوع ایرلاین ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران اهواز، نوع پرواز سیستمی یا چارتری تعدادی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما تهران اهواز هستند ارزانترین روز هفته برای خرید بلیط پرواز تهران اهواز ارزانترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما تهران اهواز روز یکشنبه است. اطلاع از تغییر قیمت با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. با استفاده از این سیستم هر زمان که قیمت بلیط هواپیما از تهران به اهواز ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد. قیمت بلیط چارتر تهران اهواز آس چارتر تحت تأثیر شرایط محیطی مانند فصل سال، تقاضای مسافران و شرایط جوی و جغرافیایی مشخص می ‌شود. یکی از معیارهای مهم در قیمت بلیط هواپیما تهران اهواز چارتر، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما تهران اهواز می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران اهواز به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط اهواز چارتر و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید. با این کار می توانید انواع بلیط هواپیما همچون بلیط هواپیما تهران اهواز را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. ایرلاین هایی که بلیط هواپیما تهران اهواز ارائه می دهند از مهم ترین آن ها می توان به: کاسپین، زاگرس، کارون، ایران ایرتور، آتا، آسمان کیش ایر، ساها، وارش و قشم ایر اشاره کرد. پرواز ماهان محبوب‌ترین پرواز در این مسیر است. معمولا ارزانترین بلیط هواپیمای تهران اهواز را ایرلاین تابان با میانگین قیمت 566 هزار تومان ارائه می دهد. برند شرکت هواپیمایی پشتیبانی کننده پرواز با توجه به اینکه در مسیرهای پروازی مختلف ایرلاین های زیادی فعالیت می کنند، در این راستا هر شرکت هواپیمایی بر اساس شرایط و خدماتی که در طول سفر به مسافر عرضه می کند به عنوان مثال قیمت بلیط هواپیما اهواز تهران ماهان با ایرالاین ایران ایر متفاوت خواهد بود می کند. کلاس صندلی پرواز پروازهای داخلی دارای دو نوع کلاس بیزینس و اکونومی هستند که در این بین، صندلی های اکونومی نسبت به صندلی بیزینسی از امکانات و قیمت کم تری برخوردارند.

دو شنبه 20 تير 1401برچسب:, :: 21:41 :: نويسنده : علی محسن زاده

ترجمه مقاله کاری دشوار و نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد و این امر باعث ایجاد نگرانی در شما کاربران می شود. اما نگران نباشید تیم مترجمان و کارشانسان سایت ترجمر در کنار هم تمام تلاش خود را می کنند تا ترجمه ای تخصصی و حرفه ای به شما ارائه کنند. ما نگرانی شما را در خصوص کیفیت کار و پشتیبانی درک می کنیم پس مطمئن باشید کاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می کنیم.

قیمت ترجمه مقاله در سه سطح کیفی متفاوت ارائه شده است. تا شما بتوانید با هر بودجه ترجمه ای روان و مناسب را از ما دریافت کنید. در سطح معمولی از مترجمانی استفاده می شود که تجربه کمتری دارند. اما ترجمه با کیفیت مناسبی انجام میشود و مناسب برای کارهای تحقیقاتی خواهد بود.

در سطح عالی ترجمه مقاله که بیشتر برای مقالات ISI نظیر Elsevier استفاده میشود. ما از بهترین مترجمان استفاده کرده ایم که تجربه ی این مترجمین باعث شده به راحتی مقالات پس از ترجمه تاییده ISI را دریافت کند. و هیچ مشکلی در روند دریافت تاییده وجود نخواهد داشت. ما همواره کنار شما هستیم و پشتیبانی کامل تا زمان دریافت تاییده را از شما خواهیم داشت. و هیچ جای نگرانی برای تغییرات و ویراش مقاله خود نداشته باشید.

انتخاب مترجم مناسب ترجمه کتاب شما کار ساده ای نیست و لازم است مترجم به محتوا و همچنین اصطلاحات کتاب شما دانش و شناخت کافی داشته باشد تا بتوانند کتاب را به خوبی ترجمه کند. دقت کنید ترجمه کتاب شما بسیار در فروش آن تاثیر گذار خواهد بود. به صورتی که اگر ترجمه جذاب نباشد و حاوی معانی اصلی کتاب شما نباشد در همان صفحات اول خواننده از ادامه مطالعه کتاب منصرف خواهد شد.

ترجمه کتاب علمی و دانشگاهی یکی دیگر از مواردی هست که بسیار مورد توجه اساتید دانشگاه و دانشجویان محترم می باشد. کتاب های علمی مرجع بسیاری وجود دارد که ترجمه به زبان فارسی ندارند و کار مطالعه برای دانشجویان و همچنین اساتید را بسیار دشوار می کند.

شنبه 18 تير 1401برچسب:, :: 3:30 :: نويسنده : علی محسن زاده

در واقع شما از ۳ طریق می‌توانید سایت بسازید: طراحی سایت وردپرس از طریق ساخت یک وبلاگ و سپس نصب دامنه بر روی آن استفاده از سایت سازها: شما باید در این سایت‌ها عضو بشوید و سپس وب‌سایت خود را ایجاد کنید. استفاده از سیستم مدیریت محتوا CMS مثل وردپرس که درواقع نرم‌افزارهایی هستند که امکانات زیادی را برای ایجاد وب‌سایت‌های مختلف با کاربردهای گوناگون مثل فروشگاهی، شرکتی و… در اختیار شما قرار می‌دهدند.

آموزش رایگان طراحی سایت بخش‌ هاست را می‌توانیم دقیقاً به یک فضای مغازه تشبیه کنیم. فضای مغازه شامل فضا برای تمامی اجناس و خدماتی است که شما به مشتری مغازه نمایش می‌دهدید. هاست هم دقیقاً شامل محتوایی است که می‌توانید، به بازدیدکنندگان سایت نمایش دهید.

آموزش طراحی سایت وردپرس چگونه سایت بسازیم باید بدانید شما تقریباً هرروز در دنیای اینترنت با دامنه سروکار دارید. در اینترنت وب‌سایت شما باید یک آدرس منحصربه‌فرد داشته باشد تا مشتری‌های شما بتوانند با واردکردن آن در مرورگر به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند.

برای راه‌اندازی رایگان سایت وردپرس به چند مؤلفه اصلی نیاز داریم. که یکی‌یکی به بررسی این مؤلفه‌ها می‌پردازیم. سپس آموزش صفر تا صد راه‌اندازی و طراحی رایگان سایت به‌صورت عملی و مدیریت آن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما آموزش می‌دهیم. پس با آموزش رایگان وردپرس همراه ما باشید

پنج شنبه 16 تير 1401برچسب:, :: 3:26 :: نويسنده : علی محسن زاده

یک لحظه تصور کنید که ماشین‌ها، هیچ چراغ و سیستم روشنایی نداشتند. چه اتفاقی می‌افتاد؟ شب‌ها که همه چیز به هم می‌ریخت. کسی تشخیص نمی‌داد که چه ماشینی در چه جهتی و با چه وضعیتی و چه حجمی در حال رفت و آمد است. چراغ جلو آریو Z300 در طول روز هم وضعیت چندان بهتر نبود. نمی‌دانستیم یک ماشین در حال حرکت، کی ترمز می‌کند و کی می‌خواهد به چپ و راست بپیچد.

به همین دلیل بود که سیستم روشنایی وسایل نقلیه، ایجاد شد چراغ جلو اچ سی کراس تا این نیازها را رفع کند. این سیستم که شامل بخش‌هایی مختلف است، به راننده قدرت کنترل بیشتری می‌دهد و همچنین کمک زیادی به شناسایی خودرو توسط دیگر رانندگان می‌کند. اگر می‌خواهید درباره انواع چراغ خودرو بیشتر بدانید، پس ما را همراهی کنید.

وقتی از سیستم روشنایی اتومبیل‌ها چراغ جلو برلیانس H330 صحبت می‌کنیم، در واقع داریم از سیستمی حرف می‌زنیم که شامل چراغ جلو، فلاشرهایی در جلو و عقب و کنار و حتی گاه سقف خودرو و نیز چراغ‌ عقب و… است. این سیستم ایجاد شده است تا هم مسیر را برای کاربر اتومبیل روشن کند،

هم باعث تشخیص اتومبیل توسط دیگران شود و هم پیام‌هایی چراغ جلو برلیانس مدل H220 به دیگران مخابره کند که این اتومبیل چه اندازه‌ای داشته و چه سرعتی دارد و در چه موقعیتی در حال حرکت است.

این پیام‌ها برای خودروهای دیگر مخصوصا وقتی که چراغ جلو برلیانس مدل H230 خیابان‌ها شلوغ بوده و سرعت بالاست، اهمیت زیادی دارد. به این منظور نیز سعی شده است که در سراسر جهان، از رنگ‌هایی مشخص و استاندارد به این منظور سود برده شود تا کاربران اتومبیل سرگردان نشوند و تکلیف روشن باشد.

شاخص‌ترین جنبه استفاده از سیستم چراغ جلو برلیانس مدل H320 روشنایی اتومبیل در قسمت جلوی آن به چشم می‌خورد. در این قسمت شما با نور بالا و نور پایین و همچنین مه‌شکن و چراغ بغل و… روبه‌رو خواهید شد.

غالبا کاربران اتومبیل سعی می‌کنند چراغ جلو بسترن B50F از این نور استفاده کنند. آن‌ها برای روشن کردن سطحی که دارند روی آن رانندگی می‌کنند، از این نور استفاده می‌کنند. خوبی‌اش هم در آن است که مشکلی برای رانندگان یا عابرانی که به سمت اتومبیل می‌آیند ایجاد نمی‌کند؛ این‌طور که باعث شود تا چشمان‌شان به واسطه نور زیاد خیره بماند و نتوانند درست ببینند.

نور بالا هم در بخش روشنایی جلویی اتومبیل استفاده می‌شود. چراغ جلو بسترن بی 30 B30 البته این نور در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تردد کم است. این نور چون کنترل نشده بوده و باعث خیرگی چشم کاربران و عابران می‌شود، غالبا توصیه نمی‌شود. تنها اگر شرایطی خاص وجود داشته، توصیه می‌شود که از آن استفاده کنید. همچنین رانندگان از این نور برای علامت دادن به دیگر خودروها یا عابران استفاده می‌کنند.

طراحی چراغ‌های بزرگ جلو البته استاندارد خاصی ندارند چراغ جلو پژو 2008 و متناسب با شکل و شمایل هر خودرو طراحی می‌شوند. یعنی که هر کمپانی برای خودش، طراحی‌های منحصر به فردی دارد. اما در نهایت این‌که سعی می‌کنند طراحی‌های خوبی در مورد این چراغ‌ها داشته باشند،

چرا که اولین مواجهه هر کسی با اتومبیل‌ها، از ناحیه جلوی ماشین اتفاق می‌افتد چراغ جلو جک جی 5 J5 و یک چراغ بزرگ با طراحی بد، می‌تواند حسابی توی ذوق ماشین‌بازان بزند.

سه شنبه 14 تير 1401برچسب:, :: 3:2 :: نويسنده : علی محسن زاده

بلیط های پرواز لحظه آخری تهران به بوشهر در واقع همان چارتر است که در آخرین لحظات باقی مانده تا پرواز با تخفیف ارائه می گردد.تفاوت بلیط سیستمی و چارتری تهران به بوشهرقبل از خرید یکی از این دو نوع بلیط لازم است تا تفاوت این دو را بدانیم بلیط های لحظه آخری یا چارتری معمولا قیمت ثابتی ندارند و قیمت آن بسته به شرکت چارتر کننده است، قابل استرداد نیست و شامل تخفیف نمی شود. اما در بلیط های سیستمی قیمت ثابت است و بلیط سیستمی تهران بوشهر قابل استرداد می باشد همچنین خرید این بلیط برای کودکان شامل تخفیف است.بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان تهران بوشهربهترین زمان برای خرید بلیط ارزان تهران بوشهر اواسط بهار و فصل تابستان است.ایرلاین های فعال در مسیر تهران بوشهربا توجه به میزان بالای تقاضا برای سفر هوایی در این مسیر ایرلاین های بسیاری، پروازهای بلیط تهران بوشهر را پوشش می دهند. برخی از مهم ترین این ایرلاین ها عبارت اند از: قشم ایر، وارش، ایران ایر، آسمان، زاگرس. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط ارزان تهران بوشهر آس چارتر و بلیط هواپیما بوشهر به تهران در مشهد می باشد. برای رزرو بلیت از سامانه آس چارتر ، بلیط موردنظر خود را انتخاب کرده و مشخصات کامل و جامع مسافر و شماره تماس را به صورت صحیح وارد کرده تاکمتر از چند لحظه ، رزرو شما قطعی شود. در جدول بلیط ها نیز، با استفاده از فیلتر قیمت، می توانید ارزان ترین قیمتها را به ترتیب مشاهده نمائید.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: