خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 19:28 :: نويسنده : علی محسن زاده

درباره کشور فیلیپین

فیلیپین با نام رسمی جمهوری فیلیپین (به فیلیپینی: Republika ng Pinipinas) کشوری آسیایی است که در جنوب شرقی آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین قرارگرفته و متشکل از ۷۶۴۱ جزیره می‌باشد که به صورت کلی به سه بخش جغرافیایی تقسیم شده که از شمال به جنوب عبارت‌اند از لوزون، ویسایا و میندانائو. کشور فیلیپین حدود ۱۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد.

فیلیپین از سدهٔ ۱۶ تا ۲۰ میلادی مستعمرهٔ اسپانیا و در نیمهٔ اول سدهٔ بیستم مستعمرهٔ آمریکا بود. این کشور در سال ۱۳۲۵ش برابر با ۱۹۴۶ میلادی از آمریکا استقلال یافته و روز ملی آن دوازدهم ژوئن است.

 برای دریافت ویزای فیلیپین با سایت نادیا پرواز در تماس باشید.

 

فیلیپین یک مجتمع الجزایر است که از ۷۶۴۱ جزیره تشکیل شده عموماً در سه مجتمع الجزایر بزرگ طبقه‌بندی می‌شوند که عبارتند از: لوزون، میندانائو، و ویسایا. مساحت این کشور به اضافه آب‌های درون سرزمینی ۳۰۰٬۰۰۰ کیلومتر مربع (۱۱۵٬۸۳۱ مایل مربع) است.کشور در رتبه پنجمین کشور بزرگ جزیره ای به حساب می‌آیدو با داشتن خط ساحلی ۳۶٬۲۸۹ کیلومتر مربع (۱۴٬۰۱۱ مایل مربع)، رتبهٔ پنجم در طولانی بودن خط ساحلی را در اختیار دارد. منطقه انحصاری اقتصادی این کشور ۲٬۲۶۳٬۸۱۶ کیلومتر مربع (۸۷۴٬۰۶۴ مایل مربع) است.

بیشتر این شبه جزیره پوشیده از جنگل‌های استوایی و آتش فشان‌ها است. بلندترین کوه که در جیزره میندانائو قرار دارد کوه آپو(Mount Apo) نام دارد که ۲۹۵۴ متر از سطح دریا بالاتر است.

پست‌ترین نقطه در ترانشه فیلیپین قرار دارد به نام اعماق گالاتا (Galathea Depth) که سومین نقطهٔ عمین دنیا به حساب می‌آید و این ترانشه در دریای فیلیپین قرار دارد.

بلندترین رود در شمال لوزون به نام رود کاگایان است. خلیج مانیل که در کرانه پایتخت فیلیپین یعنی مانیل واقع شده به واسطهٔ رود پسیگ(Pasig river) به لاگونا د بی(Laguna de Bay) متصل است که بزرگ‌ترین دریاچهٔ فیلیپین محسوب می‌شود.

این کشور از ناحیهٔ شمال غربی با تایوان و چین، از ناحیه شمال شرقی با ژاپن، از جنوب با اندونزی از جنوب غربی با مالزی، تایلند و سنگاپور همسایه است و شرق آن را دریای فیلیپین و غرب آن را دریای چین جنوبی فرا گرفته‌است.

دو جزیره لوزون و میندانائو مجموعاً ۶۶٪ کل مساحت فیلیپین را شامل می‌شوند. از ۷۱۰۷ جزیره فیلیپین فقط ۱۰۰ جزیره مسکونی است و در این بین فقط یازده جزیره به صورت عمده جمعیت ساکنی دارد و فقط ۲۷۷۰ جزیره دارای نامی خاص هستند.

کشور فیلیپین به‌طور کلی در محاصره آب‌های اقیانوس آرام و دریای چین جنوبی قرار دارد، وسیع‌ترین دریاچه‌های آن عبارتند از،: لاگونا در غرب جزیره لوزون و تاآل در مرکز آن دو دریاچه لانائو و دریاچه سوریاگو نیز در جزیره میندانائو است.

 

انواع ویزای فیلیپین

ویزای فیلیپین با مصاحبه  60 دلار
ویزای فیلیپین بدون مصاحبه  130 دلار

 

توضیحات تکمیلی

آدرس:  سفارت فیلیپین در تهران، خیابان ولیعصر،  بالاتر از پارک وی، خیابان خیام، پلاک ۹

تلفن سفارت:   ۲۲۶۶۸۷۷۴-۰۲۱ | ۲۲۶۶۸۷۷۵-۰۲۱

فاکس سفارت: ۲۲۶۶۸۹۹۰-۰۲۱

شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 18:51 :: نويسنده : علی محسن زاده

جزیره هنگام یکی از سه تا جزیره نزدیک قشمه (به جز جزایر کوچک ناز). نقشه قشم رو که نگاه کنید هر سه تا رو می‌بینید: جزیره هرمز، لارک و هنگام. هنگام از نظر مساحت و جمعیت از هرمز کوچکتر و از لارک بزرگتره. این جزیره درست در قسمت جنوبی جزیره قشم واقع شده و خیلی هم باهاش فاصله نداره. طوری که حتی با چشم هم میشه اونو دید.

در ادامه با جزیره هنگام بیشتر آشناتون می‌کنیم. اگر دنبال موردی خاص درباره هنگام می‌گردید از فهرست پایین استفاده کنید. اگه اطلاعاتی که می‌خواستید رو پیدا نکردید، حتما حتما تو کامنت بپرسید. تا جایی که بدونیم حتما شما رو راهنمایی می‌کنیم. تجربه سفر هم فراموش نشه که هیچی مثل تجربه شما به بقیه کمک نمی‌کنه. حتی همین سایت قشم گردی ما!

جاهای دیدنی جزیره هنگام

هنگام خودش یه پکیج از جاهای دیدنیه. جاهای دیدنی کوچیک و نزدیک به هم. برای همین میتونیم خودش رو یکی از جاهای دیدنی قشم به حساب بیاریم.

به هر حال جاهای دیدنی هنگام اینا هستن:

دلفین های بینی بطری

دلفین های جزیره هنگام یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا هستن. اگه مسافر قشم باشید و البته شانس بیارید زمانی که از بندرعباس یا بندر پل میاید قشم، می‌تونید کم و بیش دلفین‌هایی که سرشون رو از آب بیرون میارن رو ببینید. اما تماشای دلفین‌ها تو مسیر کجا و تماشای اونا تو هنگام کجا. دلفین‌هایی که تو هنگام می‌بینید از نوع دلفین‌های بینی بطری هستن. شاید شما دلفین تو پارک‌های آبی دیده باشید. اما دیدن اونا تو یه آکواریوم طبیعی و بزرگ به وسعت خلیج فارس یه چیز دیگس.

متاسفانه یا خوشبختانه، دیدن دلفین‌های هنگام به شانس بستگی داره. اما همین بستگی داشتن به شانس هم خودش باعث می‌شه جذابیت دیدن این دلفین‌ها بیشتر بشه. چون اگه موفق شدید اونا رو ببینید مطمئنا خاطرش رو از یاد نمی‌برید. اونا حتی گه گاه حرکات نمایشی هم انجام می‌دن. از اون حرکاتی که ممکنه تو مستندا یا پارک‌های آبی و آکواریوم‌ها ببینید.

یکی از جذابیت‌های دیدن دلفین‌ها عکاسی از اوناس. که البته نیازی به گفتن نیست. هیجان عکاسی ازشون هم قابل مقایسه با عکاسی از یه منظره طبیعی نیست. منظره طبیعی منتظر می‌مونه تا شما ازش عکس بگیرید اما دلفین‌ها کاری به کار شما ندارن. شما در یک لحظه باید ۱۸۰ درجه بچرخید و سریع فوکوس کنید تا بتونید یه عکس خوب بگیرید. اینجوریاس دیگه.

شاید بپرسید که کی بریم هنگام که حتما این دلفین‌ها رو ببینیم. حقیقتش اینه که هیچکس نمی‌تونه بهترین زمان رفتن به جزیره هنگام رو تعیین کنه. اما یه قانون کلی میشه داد: زمانی که هوا خنکه و دریا صاف و آرومه. همین! به غیر از این هیچ تضمینی نمیشه داد که اگه شما الان یا هفته بعد برید هنگام حتما دلفین‌ها رو می‌بینید.

فقط برای اینکه دلتون رو آروم کنیم بگیم که احتمال دیدنشون اونقدرا پایین نیست. خیلی از هموطنا این دلفین‌ها رو دیدن و می‌بینن. ضمن اینکه دیدنی‌های هنگام فقط به دلفین‌هاش محدود نیست.

راستی دقت کنید که این دلفین‌ها مثل هر جای دیگه قشم و هنگام جزئی از ثروت کشورن. پس با انداختن خوراکی، آشغال یا… این ثروت رو بر باد ندیم.

ساحل نقره ای جزیره هنگام

همون بغل دلفین‌ها و کنار صخره‌های ساحلی هنگام یه ساحل کوچک وجود داره که شنش مثل زرورق می‌درخشه. وقتی نور می‌خوره بهش برق می‌زنه. مثل اینکه نقره رو با شن قاطی کردن. البته تو سال‌ها اخیر پیاده شدن تو این ساحل ممنوع شده. دلیلش هم اینه که خیلی از هموطنا دوست داشتن یه مشت از این شنا رو با خودشون ببرن. همین باعث شده شن این ساحل و تراکم اون شنای نقره‌ای کم بشه.

جالبی قضیه هم اینه که یه بار یکی از کاربرای سایت ما از اینکه این شنای نقره ای رو برداشته بوده، پشیمون شده و بطری شن رو برگردونده و خالی کرده تو ساحل. ایشون تو اینستاگرام برامون از تجربش گفته. (اینستاگرام قشم گردی رو دنبال کنید بی زحمت!)

زندگی بومی و بازارچه محلی جزیره هنگام

جزیره هنگام خیلی جزیره بزرگی نیست. فقط سه تا منطقه مسکونی داره. یکی از این مناطق نزدیک ساحله و به خاطر وجود گردشگر یه بازار محلی کوچیک هم اونجا شکل گرفته. تو این بازارچه می‌تونید انواع صنایع دستی که با صدف درست میشه رو خرید کنید.

خیلی از افراد محلی که اونجا می‌بینید، زنای محلی هستن. یکی از جذابیت‌های سفر به هنگام هم دیدن پوشش خاص سنتی جنوب هست. اونجا خیلی از این افراد درحال آشپزی هستن و سمبوسه‌های دریایی سرخ می‌کنن. سمبوسه‌هایی که مخلفاتش صدف یا میگوئه. اگه رفتید هنگام حتما امتحان کنید ضرر نداره. اگه خواستید ازشون عکاسی کنید حتما اجازه بگیرید.

اونجا غیر از سمبوسه می‌تونید نون محلی توموشی هم بخورید. همونجا جلو چشتون می‌پزن و میدن تحویل. اگه دوست داشتید مخلفات خاصی روش نباشه، به خانمی که داره می‌پزه بگید.

غیر از خوراکی تو این قسمت جزیره می‌تونید نقش حنا هم رو دستتون بکشید. بعضی از این خانما کارشون کشیدن طرح‌های قشنگ با حنا رو دستای شماست. پس حتما موقع پیاده شدن از قایق، نقش حنا رو فراموش نکنید.

ماهی‌های آکواریومی جزیره هنگام

احتمالا ماهی‌هایی ریزی که تو آکواریوم‌ها شنا می‌کنن رو دیدید. یا از این ماهی‌های رنگی ریزی که تو مستندا نشون میده و باید برای دیدنشون برید تو عمق دریا.

تو جزیره هنگام نه نیازی به آکواریوم دارید، نه یه تیم حرفه‌ای غواصی. فقط کافیه سوار یکی از همین قایق‌های هنگام بشید و برید قایق سواری. تو بعضی از سواحل نه چندان دور افتاده هنگام کافیه سرتون رو از لبه قایق بیارید بیرون و داخل آب رو نگاه کنید. کلی از این مدل ماهی‌های رنگی رنگی می‌بینید. بینشون هم ممکنه چنتایی عروس دریایی ریز ببینید.

به این جاهای دیدنی، قایق سواری هم اضافه کنید. چون قبلا چه می‌خواستید از بندرعباس بیاید قشم چه از بندر پل، می‌تونستید با قایق موتوری بیایید و کلی به هیجان سفرتون اضافه کنید. اما الان دیگه اومدن با اونا مثل قبل معمول نیست. هنگام جاییه که شما این تجربه رو از دست نمی‌دید. فعلا البته.

اگه هم براتون سواله که قایق براتون مشکلی ایجاد می‌کنه یا نه باید بگیم که خیلی‌ها با شرایط شما (بچه کوچک، میان سال، مسن و…) رفتن هنگام و بهشون خوش گذشته. شما اولین نفر نیستید و آخرین نفر هم نخواهید بود.

حالا شاید بپرسید خب فهمیدیم که هنگام ارزششو داره که براش وقت بذاریم. حالا چجوری بریم؟!

چگونه به جزیره هنگام برویم

برای رفتن به جزیره هنگام اول باید بیاید جزیره قشم. هیچ راه دیگه‌ای هم از هیچ کجای دنیا وجود نداره! برای اینکار از هر جای قشم که باشید باید خودتون رو برسونید اسکله کندالو یا اسکله شیب دراز. اونجا بلیط قایق تهیه کنید و سوار قایق بشید. بعد از چند دقیقه میرسید هنگام. فرق چندانی هم نداره که بخواید از کدوم اسکله سوار بشید.

برای اینکه بدونید مسیر چه شکلیه اولین کار استفاده از نقشه گوگله. با این حال اگه اقامتتون شهر قشمه می‌تونید یکی از دو مسیر زیر رو برید. یا از جاده ساحلی جنوبی برید که با رنگ آبی تو نقشه زیر مشخص شده. این جاده کنار ساحله و منظره دریا کاملا مشخصه. مسیر دیگه هم از اتوبان قشم-درگهان میگذره و از اونجا به طرف فرودگاه و اسکله شیب دراز ادامه پیدا می کنه. ما تو مطلب نقشه های قشم به طور کامل درباره مسیرها و راه های قشم توضیح دادیم. با خوندن اون پست درک خیلی خوبی از شهر و جزیره قشم پیدا می کنید. اونجا می‌تونید نقشه های قشم به صورت پی دی اف هم پیدا کنید.

اگه اقامتتون درگهانه، مثل نقشه پایین باید مسیر دوم که از درگهان عبور می‌کنه رو انتخاب کنید.

شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 18:44 :: نويسنده : علی محسن زاده

 

 بسته بندی باطری موبایل

اصل و تقلبی بودن باتری Huawei از روی بسته بندی آن تاحدودی مشخص است. باتری هواوی اصل با کیفیت بسیار بالایی بسته بندی می شود و تمام نوشته های درج شده روی بسته بندی با وضوح بالا و خوانا است. اکثر باتری های تقلبی هواوی، نوشته ها را محو چاپ کرده اند و اطلاعات بسته بندی آنها خوانا نیست.

برای خرید باتری موبایل هواوی اصل با فونی شاپ در تماس باشید.

  تاریخ تولید باتری موبایل

تاریخ تولید باتری هواوی اصل روی بدنه آن حک شده است. اگر گوشی نو خریداری میکنید؛ تاریخ باتری را با تاریخ نوشته شده روی جعبه گوشی مطابقت دهید. اگر تاریخ ها متفاوت بود، مطمئنا باطری تقلبی در جعبه قرار داده شده است.

 نوشته های روی بدنه باتری موبایل

نوشته های روی بدنه موبایل هواوی همگی با یک فونت خاص و وضوح مشخصی نوشته می شوند. میتوانید نوشته های روی بدنه باتری موبایل که قصد خرید آن را دارید با باطری اصلی هواوی که روی گوشی خودتان بوده مقایسه کنید. اگر نوشته ها پررنگ تر یا کمرنگ تر بود و هرگونه جا افتادگی یا خدشه ای روی حروف مشاهده کردید؛ باتری موبایل تقلبی است.

 برچسب دور باطری موبایل

یک برچسب روی تمام باتری های موبایل از نوع لیتیوم یونی که در موبایل هواوی مورد استفاده قرار می گیرند؛ وجود دارد که مشخصات باتری موبایل از جمله تاریخ تولید، ظرفیت، لیبل، لوگو و آیکونهای مختلفی روی آن چاپ شده است. این برچسب در باتری اصلی موبایل هوواوی به رنگ سفید و نقره ای است و با ظرافت خاصی دور باتری پیچیده شده به طوریکه هیچگونه جای چسب یا اتصالی مشاهده نمی شود. پس اگر برچسب با برامدگی، جای چسب و نامنظم روی بدنه قرار گرفته باشد؛ باتری موبایل تقلبی است.

 لبه و بدنه باتری موبایل

اگر باتری اصلی موبایل هواووی را روی یک سطح صاف قرار دهید؛ باید تمام سطح باتری کاملا صاف روی سطح قرار بگیرد و هیچگونه برامدگی نداشته باشد. لبه های باتری اصل، بسیار دقیق و منظم طراحی شده اند و باهم تقارن دارند. کل بدنه باطری باید باهم هماهنگ باشد و هیچگونه ایرادی در ساختار باتری موبایل وجود نداشته باشد. چون باتری های تقلبی معمولا از جنس بازیافتی تولید می شوند؛ بدنه باتری دارای موج می شود و طراحی صاف و ظریفی ندارد پس اگر دقت کنید می توانید مشکلات ظاهری در بدنه باتری را تشخیص دهید.

 اتصالات باتری موبایل

محل اتصال باطری موبایل به بدنه گوشی هوواوی به شکل سه خط طلایی رنگ دیده می شود. رنگ طلایی خاصی در باتری های اصلی هوواوی به کار می رود که با مقایسه باطری اصلی گوشی خودتان و گوشی تقلبی کاملا به تفاوت آن پی می برید. محل اتصال باتری اصل نباید برجسته باشد و همچنین باید عمق کمی داشته باشد.

هنگام خرید باتری موبایل به چه نکاتی توجه کنم؟

علاوه بر نکاتی که در خصوص ساختار باتری اصلی موبایل، قیمت باتری موبایل و گارانتی آن ذکر کردیم هنگام خرید هر کدام از وسایل جانبی گوشی همراه حتماً از فروشنده فاکتور دریافت کنید تا بتوانید از گارانتی لوازم جانبی اصلی سامسونگ، آیفون و هواوی برخوردار شوید. بهتر است تمام مدارک خرید خود از جمله رسید پرداخت را نیز نگه دارید تا در صورتی که متوجه شدید به جای باطری اصلی موبایل به شما باطری تقلبی فروخته اند بتوانید با مدارک معتبر از آنها شکایت کنید.

فروشگاه فونی شاپ مفتخر است با ارائه محصولات اصل ، با کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات ، بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی را ارائه دهد. 

شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 18:42 :: نويسنده : علی محسن زاده

روش تشخیص باتری اصلی موبایل سامسونگ زمانیکه قصد دارید باتری موبایل سامسونگ را به طور جداگانه خریداری کنید؛ به شما کمک می کند. برای تشخیص اصل بودن باتری موبایل سامسونگ که توسط شرکت سامسونگ (samsung) ساخته شده باشد؛ بهتر است مدل گوشی خود را به طور کامل بدانید. اگر مدل گوشی و مشخصات باتری سازگار با  آن را نمی دانید؛ حتما در اینترنت مدل گوشی خود را همراه با باطری آن سرچ کنید و یا از یک متخصص تلفن همراه سوال کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

برای خرید باتری موبایل سامسونگ به سایت فونی شاپ مراجعه کنید.

برای خرید باطری اصل موبایل سامسونگ به موارد زیر دقت کنید:

طراحی لیبل باتری اصلی سامسونگ

همانطور که در عکس زیر نشان داده شده لیبل باطری اصلی سامسونگ کاملاً واضح و بدون هیچ گونه تغییری در نحوه نوشتن حروف در قسمت بالای باتری چاپ می شود. فونت نوشته لیبل، رنگ آن و آیکونی که نشان دهنده گارانتی باطری در لیبل باطری اصلی سامسونگ با باتری‌های تقلبی تفاوت دارد. پس به ظاهر و ساختار لوگو باتری سامسونگ کاملا دقت کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

 محل اتصال باطری

محل اتصال باطری اصل سامسونگ از بدنه باطری بیرون نزده و همسطح بدنه است. اگر می توانید با دست لبه های محل اتصال را به صورت برجسته لمس کنید؛ به تقلبی بودن باطری موبایل شک کنید. رنگ طلایی محل اتصال باطری اصل با باطری تقلبی متفاوت است. پس بهتر است رنگ باطری قبلی خود را با باطری جدید مقایسه کنید.

 

 ظاهر باطری

در تصاویر زیر یک باطری تقلبی موبایل را مشاهده می کنید. همانطور که مشخص شده لیبل موبایل سامسونگ روی باطری چاپ نشده و ایکون مربوط به گارانتی نیز کاملا با ایکون اصلی متفاوت است. ظاهر بدنه باتری اصلی موبایل سامسونگ نیز کاملا متقارن و بدون هیچگونه ایرادی است. درصورتیکه هرگونه خدشه، برامدگی، برجستگی یا عدم تقارن در لبه های باطری مشاهده کردید نسبت به اصل بودن آن تردید کنید.

 

  QR  کد باطری موبایل

در باطری های اصلی سامسونگ به تازگی ویژگی QR  کد تعبیه شده است. شما با اسکن این QR  کد در وبسایت رسمی سامسونگ می توانید از اصل بودن باطری اطمینان حاصل کنید.

 

شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 17:44 :: نويسنده : علی محسن زاده

از آنجاییکه عملکرد و نگهداری سپتیک تانک بسیار مهم بوده و باید به نگهداری آن توجه ویژه ای داشت، به جهت افزایش راندمان عمل تصفیه فاضلاب می بایست به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید که در این مقاله به آن اشاره خواهیم نمود.

* یکی از راهکارهای بسیار خوبی که می توان از آن به جهت تمیز نمودن و تخلیه سپتیک تانک استفاده نمود، استفاده از پمپ می باشد البته قابل توجه است که می توان فاضلاب سطحی و لجن موجود در مخزن را با زهشکی و یا وسایل دستی از داخل مخزن خارج نمود.

* زمان تخلیه قابل پیش بینی نیست. یعنی نمی توان برای آن مدت زمان خاصی را مشخص نمود و یا فاصله زمانی مربوط به تخلیه را تعیین کرد که علت آن، شرایط کاری سپتیک تانک می باشد. فاضلاب خامی که وارد مخزن سپتیک تانک می شود دارای کمیت و کیفیت متفاوتی است که وجود آن بر مدت زمان تخلیه سپتیک تاثیر گذار خواهد بود.

در صورتی که از ورود آشغال به داخل مخزن سپتیک تانک جلوگیری گردد می توان حدود فاصله زمانی تخلیه را تا مدت یکسال در نظر گرفت.

نکته بسیار مهمی که در این راستا باید به آن توجه گردد آن است که به هیچ عنوان نباید اجازه ورود مواد ضد عفونی را به داخل مخزن سپتیک تانک داد. علت آن این است که مواد ضد عفونی باعث از بین رفتن باکتری های بی هوازی شده و از اینرو، عمل هضم لجن و تصفیه فاضلاب صورت نخواهد گرفت.

* در هنگام تخلیه انواع سپتیک فاضلابی همچون سپتیک تانک پلی اتیلن باید در نظر داشته باشید که تمامی لجن موجود در مخزن سپتیک تخلیه نگردد. علت این کار این است که وجود مقداری لجن به همراه باکتری های بی هوازی به جهت تصفیه فاضلاب لازم بوده و سرعت تصفیه و تجزیه فاضلاب را افزایش خواهد داد.

البته باید توجه داشته باشید که مواد غیر قابل تجزیه و همچنین، مواد ریز دانه می بایست از مخزن خارج گردد.

 

به جهت جمع آوری و همچنین، انتقال پساب موجود به درون سپتیک تانک روش های متفاوتی وجود دارد که می توان به موارد ذیل به آن اشاره نمود.

  • روش سپتیک تانک ثقلی
  • روش خلا
  • همراهی فشار با استفاده از Grinder Pump
  • سپتیک تانک با استفاده از پمپ

در روش اول، به عنوان پیش تصفیه فاضلاب، عملی بر روی فاضلاب صورت می گیرد که در این مرحله، مشکلی به جهت خود شست و شویی وجود ندارد به این خاطر که مواد جامد درشت معلق، در داخل سپتیک تانک مانده و اختلالی در جهت تامین سرعت خود شست و شویی بر قرار نمی کند.

در هنگام جمع آوری فاضلاب در این روش سپتیک تانک، نیازی به انتخاب قطر لوله ورودی سپتیک تانک به میزان ۲۰۰mm و یا حتی بالاتر نخواهد بود.

برای جوامع کوچک، این روش بسیار مناسب بوده و کاربرد دارد که علت آن این است که قطر لوله های فاضلاب کوچک بوده و می توان از لوله های پلاستیکی استفاده کرد چون ضریب خوردگی در این لوله ها کمتر بوده و مشکلی از بابت نشت آب وجود نخواهد داشت.

در این روش، فاضلاب بدون هیچ پیش تصفیه ای وارد شبکه جمع آوری فاضلاب شده که در این راستا، بصورت ثقلی به سمت دستگاه سپتیک تانک و یا سیستم تصفیه خانه فاضلاب حرکت می کند.

حداقل قطر لازم در این مدل، مقداری میان ۱۵۰-۲۰۰ mm می باشد. همچنین وجود منهول به جهت تمیز نمودن شبکه جمع آوری فاضلاب و انتقال فاضلاب موجود به داخل دستگاه سپتیک تانک بسیار الزامی می باشد.

یکی از مشکلات INFILTRATION ( نشت آب به داخل ) و همچنین، EXFILTRATION ( نشت آب به خارج )، آب بند نبودن کامل شبکه جمع آوری سنتی فاضلاب می باشد.

در ابتدا، پساب منازل با استفاده از لوله های خروجی فاضلاب به داخل سپتیک تانک وارد می شود. سپس به دلیل اینکه در این فرایند، مواد جامد قابلیت ته نشینی ندارند، دستگاه با قطر کم و شیب کمتر قادر به انتقال کل فاضلاب خواهد بود.

این سیستم به جهت اینکه به صورت کاملا آب بند می باشد، به همین دلیل امکان نشت آب به داخل و یا خارج آن وجود نخواهد داشت.

برای اولین بار، در سال ۱۹۶۱ و در استرالیا این سیستم مورد استفاده قرار گرفت و سپس در سال ۱۹۷۷ در آمریکا از آن استفاده گردیده شد.

در روش مربوط به خلا، از شبکه ای استفاده می شود که تحت خلا و یا فشار منفی قرار گرفته شده است. در این شرایط، همانند روش های قبلی، عمق کارگذاری شبکه کم در نظر گرفته می شود و همچنین، قطر لوله ها نیز کم در نظر گرفته خواهد شد و هیچگونه شتابی وجود نخواهد داشت.

در روش استفاده از سپتیک تانک با پمپ یا به اصطلاح (Septic Tank Effluent Pump)، این متد شامل شبکه تحت فشار می باشد که سپتیک تانک در این روش، مجهز به صافی و پمپ با فشار بالا می شود.

شبکه جمع آوری فاضلاب اصلی در این روش بصورت تحت فشار در نظر گرفته می شود و فاضلاب خروجی در روش سپتیک تانک با پمپ، توسط لوله هایی با قطر کم که در واقع تحت فشار می باشند پمپاژ می گردند.

روش همراهی فشار با استفاده از Grinder Pump، دقیقا شبیه روش سپتیک تانک با پمپ می باشد ولی به جای اینکه از پمپ ساده استفاده شود، از پمپ بسیار قدرتمند تری استفاده می گردد که دارای قدرت بسیار بیشتری می باشد.

در این روش، از سپتیک تانک به عنوان سیستم جمع آوری و انتقال فاضلاب استفاده نمی شود.و به جای آن، از یک پمپ خردکن دار برای خرد نمودن فاضلاب جامد استفاده می گردد.

پس بنابراین، می توان از شبکه هایی با قطر کوچک تر در این روش استفاده نمود.

نکته ای که درباره این سیستم باید به آن اشاره گردد آن است که در روش همراهی فشار با استفاده از Grinder Pump، به دلیل عدم استفاده از پیش تصفیه فاضلاب، میزان چربی، روغن و جامدات معلق بیشتر خواهد بود.

شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 17:1 :: نويسنده : علی محسن زاده

شما احتمالاً برای راحتی کار برخی از خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام می دهید ، اما آیا می دانید می توانید با پزشکان معتبر بصورت آنلاین نیز مشورت کنید؟ با ظهور کنفرانس ویدئویی پیچیده و قابل اعتماد ، انعطاف پذیری بیماران برای مکالمه آنلاین با پزشکان مجرب و باتجربه - از راحتی خانه شخصی - به وجود می آید. خدمات آنلاین پزشك مزایای بی شماری از جمله سهولت ، اطمینان و دسترسی را ارائه می دهند.

سایت دکتر یاب یکی از بهترین سایت های دکتر آنلاین در ایران می باشد.

1. راحتی
از رزروها گرفته تا قرار واقعی ، سهولت ارائه شده توسط خدمات آنلاین پزشك در هر مرحله از این فرآیند اعمال می شود. می توانید زمان ملاقات دلخواه خود را از میان لیست زمان های موجود انتخاب کرده و با کلیک یک دکمه رزرو خود را انجام دهید. در مورد زمان انتظار ، دیگر در مطب دکتر انتظار وجود ندارد. با یک سرویس آنلاین ، در زمان ملاقات با پزشک در ارتباط خواهید بود.

2. بدون رانندگی و پارکینگ مورد نیاز است
استفاده از خدمات آنلاین پزشك ، نیازی به لباس پوشیدن و خارج شدن از خانه را از بین می برد. نیازی به رانندگی یا حمل و نقل عمومی به مطب پزشک خود نخواهید داشت و قبل از اینکه در اتاق انتظار با سایر بیماران ناخوشایند منتظر بمانید تا زمانی که نام شما به صدا در بیاید یک مکان پارک پیدا کنید. اگر احساس بهترین حالت را ندارید ، راحتی مشاوره با پزشک از خانه می تواند یک زندگی نجات دهنده باشد.

3. نسخه های فوری و ارجاعات
بسته به شرایط خود ، ممکن است بتوانید نسخه های فوری و ارجاع های فوری دریافت کنید (برای مثال به یک متخصص مراجعه کنید). همچنین در صورت عدم توانایی در کار ، ممکن است بتوانید از پزشک خود گواهی پزشکی فوری دریافت کنید. در بیشتر شرایط ، می توانید از طریق یک پزشک آنلاین به همان ویژگی هایی دسترسی داشته باشید که اگر شخصاً در مطب پزشک خود حضور پیدا می کردید.

4- مشکلات دسترسی را برطرف کنید
اگر در منطقه ای زندگی می کنید ، مراجعه به مطب پزشک معتبر می تواند یک چالش اساسی باشد. حتی کسانی که در کلان شهرها زندگی می کنند به دلیل تعهدات کاری در ساعت هایی که ترجیح می دهند مراجعه به پزشک خود را دشوار می کنند. به همین دلیل خدمات پزشکی آنلاین قابل توجه است. می توانید مسائل مربوط به مراجعه به مطب پزشک و مجبور شدن برای تعیین وقت ملاقات خود در خارج از ساعت کاری خود را کنار بگذارید.

5. مسائل را زود بگیرید
خدمات آنلاین پزشكی به شما این امکان را می دهد كه هرگونه مشكل بهداشتی ناراحت كننده را زودتر برطرف كنید ، زیرا می توانید به راحتی از طریق اینترنت وقت بگیرید و هر زمان كه تصمیم گرفتید به پزشك خود مراجعه كنید. اگر نگرانی های طولانی در مورد یک مسئله سلامتی دارید ، این یک راه سریع برای بررسی با یک دکتر باتجربه و دریافت مشاوره و اطلاعات مورد نیاز است.

6. هنگام مسافرت به پزشک خود مراجعه کنید
اگر در سفر ، برای کار یا تفریح ​​هستید ، هنوز هم می توانید قرارهای ملاقات با پزشک خود بگذارید و توصیه های بهداشتی لازم را برای آرامش خاطر دریافت کنید. با استفاده از خدمات آنلاین پزشك ، بدون توجه به جایی كه در استرالیا هستید ، می توانید با پزشك خود ملاقات كرده و در صورت نیاز به س yourالات خود پاسخ دهید. تا زمانی که اتصال اینترنتی ثابت داشته باشید ، می توانید بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید ، سوال کنید و در مورد مسائل مربوط به سلامتی بلافاصله پاسخ دهید.

7. ثبت خودکار سوابق
خدمات آنلاین پزشك خدمات ثبت خودكار سوابق را ارائه می دهند ، به این معنی كه سوابق بهداشتی شما پس از هر قرار ملاقات به روز می شود. سوابق را می توان در صورت لزوم با سایر متخصصان پزشکی - مانند پزشک عمومی یا پزشک متخصص - به اشتراک گذاشت. این امر باعث راحتی بیشتر آن می شود و تضمین می کند تاریخچه سلامتی شما جامع و به روز باشد.

8. محرمانه و محرمانه
خدمات آنلاین پزشك به شما اجازه می دهد تا از طریق حریم خصوصی خانه خود با پزشك مشورت كنید. شما نمی توانید در مطب پزشک خود با فردی که می شناسید برخورد کنید. هنگامی که از طریق فیلم با پزشک خود ارتباط برقرار کردید ، گویی در اتاق مشاوره نشسته اید و از همان سطح از حریم خصوصی لذت خواهید برد بدون اینکه مجبور شوید از نظر جسمی به اتاق های مشاوره پزشک بروید.

صحبت در مورد نگرانی های مربوط به سلامتی شخصی خود از طریق صفحه نمایش می تواند از آنچه فکر می کنید راحت تر باشد و از آنجا که در راحتی خانه خود خواهید بود ، تجربه شما می تواند آرامش بیشتری از آنچه انتظار دارید داشته باشید.

9. در وقت صرفه جویی کنید
با خدمات آنلاین پزشک ، با قرارهای پزشک خود در وقت صرفه جویی خواهید کرد. شما وقت تلفنی نخواهید داشت تا زمان مناسب ملاقات را بدست آورید. با رزرو آنلاین ، می توانید تقریباً بلافاصله وقت بگیرید و همچنین با یک نگاه اوقات موجود را می بینید.

همچنین در رانندگی به کلینیک پزشکی و انتظار در مطب پزشک وقت صرفه جویی خواهید کرد. اگر مقداری از مطب پزشک خود فاصله دارید ، این می تواند به معنای صرفه جویی قابل توجهی در وقت شما باشد. برای افراد شلوغ ، راحتی خدمات آنلاین پزشک یکی از بزرگترین مزایا است.

10. به پزشکان معتبر و باتجربه دسترسی پیدا کنید
اگر تازه می خواهید به پزشک آنلاین مراجعه کنید ، ممکن است نگران اصل بودن پزشکان باشید. تا زمانی که با یک ارائه دهنده معتبر بروید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که پزشکی که با وی مشورت می کنید دارای صلاحیت ، تجربه و مجوز مناسب برای تمرین به عنوان پزشک است. یک پزشک آنلاین باتجربه می تواند شما را راحت کند و کمک کند

شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 15:21 :: نويسنده : علی محسن زاده

 

پایداری و ثبات در تمام ارکان یک کسب و کار نقشی حیاتی ایفا می کنند. پایداری زنجیره تامین و لجستیک یک چالش بزرگ برای کسب و کارها به شمار می رود و حل کردن آن زمان و هزینه زیادی را طلب می کند. بهینه بودن فرآیند های لجستیک یک شرکت – اعم از حمل و نقل و هر آنچه اتفاق می افتد تا کالایی از شما به دست مشتری برسد – در رضایت مشتریان تاثیر می گذارد و تعداد مشتریان وفادار برند را افزایش می دهد.

بیایید نگاهی بیاندازیم به این که چطور لجستیک پایدار قادر است اعداد و ارقام تجاری یک بیزینس را بهبود ببخشد و چطور می توان به این پایداری در دنیای کسب و کار دست پیدا کرد.

1- بهبود ارتباط با مشتری

مشتریان این روزها بیشتر از همیشه به این توجه می کنند که کالایی که خریده‌اند از کجا آمده و چگونه از نقطه A به B می‌رسد. یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد در صورتی که تجربه دلیوری محصول پایدار و بهینه باشد، مشتریان حاضر هستند تا ۵ درصد بیشتر برای هزینه حمل کالا پرداخت کنند. به علاوه ۷۶ درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی، اعلام کردند حاضراند یک روز بیشتر برای تحویل کالای خود به جهت مدیریت لجستیک صبر کنند. در نهایت همین تحقیق نتیجه گیری کرد که با وجود درک مشتریان از پیچیدگی فرآیند های لجستیک، اغلب آن ها از عملکرد فروشگاه‌ها در این زمینه ناراضی هستند.

اگر بتوانید به مشتریان خود نشان دهید که تمرکز اصلی شما روی بهینه سازی سیستم لجستیک و زنجیره تامین فروشگاه‌تان است، توانسته‌اید تا قدم بزرگی در جلب رضایت آن‌ها بردارید.

2- کاهش پیچیدگی در  زنجیره تامین

یک نگاه با دقت به چرخه ای که سازمان شما در بخش لجستیک می گذراند، به شما یاری می دهد تا نقاط حساس و به نوعی پاشنه آشیل لجستیک خود را بیابید. این اولین قدم در افزایش کارآمدی سیستم لجستیک و در بلند مدت، موجب کاهش پیچیدگی های این فرآیند می شود. به عنوان یک بررسی موردی می توانیم اقدام هوشمندانه کمپانی کفش نیو بالانس را مثال بزنیم. جایی که این شرکت توانست با بهینه سازی زنجیره تامین خود ۶۵ درصد از هزینه‌های مربوط به منابع انسانی را کاهش دهد و در عین حال همان کیفیت را در ارائه خدمات خود حفظ نماید.

3- شکل دادن آینده کسب و کار

بهره وری فقط روی اقدام شرکت ها در کاهش پیچیدگی های زنجیره تامین تاثیر نمی گذارد. زمانی که شرایط و فاکتور های محیط زیستی اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا می کنند، کمپانی های لجستیک (با کمپانی های موفق لجستیک در جهان آشنا شوید) دوست دارند در جبهه پیروز نبرد باقی بمانند. آینده یک کسب و کار به این وابسته است که تا چه میزان قادر است خود را با تغییر شرایط دنیای بیزینس وفق دهد. پیتر سنج، عضو هیئت مدیره موسسه تکنولوژی ماساچوست، در این باره می گوید: «شما به نیروهایی خلاق و نوآور احتیاج دارید که آن قدر جسور باشند که کل چرخه های کسب و کار را زیر سوال ببرند. تنها در این صورت است که لجستیک کسب و کار می تواند بهره وری بیشتری را تولید نماید.»

منبع: https://tinextco.com/

دو شنبه 25 اسفند 1399برچسب:, :: 22:29 :: نويسنده : علی محسن زاده

چرا همه شهروندان تهران و کرج از تهران کلایمر راضی هستند؟

اجاره کلایمر برای ساختمان های بلند در همه جای تهران توسط شرکت معتبر تهران کلایمر با بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه بالابری برای شما هموطنان عزیز آماده خدمت به شما عزیزان است.

با استفاده از کلایمر می توان بار زیادی را به بالای ساختمان جابجا کرد. البته با سرعت زیاد بیش از حد نسبت به داربست.

کلایمر نسبت به داربست سرعت و امنیت زیادی دارد که نسبت به داربست و هزینه بسیار ارزان پروژه شما را هر چه زودتر به اتمام می رساند.

کلایمر دستگاهی است که می تواند تجهیزات زیادی را با سرعت و بدون خطر جابجا کند.

از کلایمر می توان برای کارهای تعمیراتی ، رنگ آمیزی ، سیمان کاری ، کار در نما ، کامپوزیت و تعویض شیشه و... برای برج های بلند استفاده کرد.

شرکت تهران کلایمر سعی دارد با ارائه بهترین خدمات و قیمت ارزان نسبت به سایر شرکت ها برای شما عزیزان خدمات امن و بهتری را ارائه دهد.

اگر به دنبال اجاره دستگاه کلایمر هستید می توانید با شماره های زیر با مدیریت رستم زاده تماس حاصل فرمایید.

0912-1172669 و 6188629-0912 و از قیمت، شرایط کرایه و اجاره و ... با خبر باشید. ما بهترین توصیه ها را نسبت به ساختمان شما به شما اطلاع می دهیم.

کلایمر انواع مختلفی دارد که به سه دسته تقسیم می شود. ریلی ، مکانیکی و برقی یعنی می توان بصورت دستی و هم با استفاده از موتور استفاده کرد. کلایمر دستی به دلیل ارزان بودن و سرعت کم تر ، در بیشتر ساختمان ها استفاده می شود.

البته شرکت تهران در زمینه خرید و فروش کلایمر هم فعالیت می کند.

هزینه کلایمر هم به شرح زیر است:

ما دستگاه کلایمر خود را به مدت یک ماه با قیمت سه میلیون و نیم به شما اجاره می دهیم البته کرایه حمل دستگاه از ما است. و اگر کار شما بیش از یک ماه طول کشید ما دوباره این هزینه را از شما می گیریم و اگر زودتر تمام شد که هیچ.

راه هایی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی وجود دارند که دانستن آن ها برای همه ی تقاضا کننده ها لازم و حیاتی است، فلذا امروزه تعدد کمپانی های تولید کننده ی نمونه های تقلبی روز به روز بیشتر شده و هر روز شاهد نمونه های تقلبیِ به مراتب کثیر تری در بازار هستیم، نمونه هایی که باید از خرید آن ها به طور کاملاً جدی خودداری کرد. در این بین emdadmobile.net میتواند انتخاب خوبی برای خرید شارژر، کابل شارژ، اداپتور و کلگی شارژر سامسونگ باشد.
در واقع متقاضیانی که قادر به تشخیص شارژر اصلی سامسونگ نیستند و در فرایند خرید نمونه های اورجینالِ آن سهل انگاری می کنند نه تنها به تعدد کمپانی های تولید کننده ی منفعت طلب دامن می زنند بلکه خطر و عواقب ناشی از نمونه های تقلبی را به جان خریده و متحمل خواهند شد.
به احتمال زیاد اگر شما هم از متقاضیان این کالا هستید و نسبت به حساسیت بالای این موضوع آگاه تر شدید، با خود می گویید چگونه می توان یک نمونه ی اصل را از تقلبی تشخیض داد تا از دام کمپانی های منفعت طلب دوری کرد؟
این پرسش و این نگرانی کاملاً صحیح و به جاست، فلذا تمام کمپانی های مذکور می کوشند نمونه هایی روانه ی بازار کنند که شباهت بالایی با شارژر های اورجینال سامسونگ داشته و تشخیص آن ها از یک دیگر سخت باشد.
اما لازم به گفتن است با بررسی های گسترده ای که در این زمینه انجام شده، کارشناسان متخصص راه های گوناگونی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی ارائه داده اند، راه هایی که اگر آن ها را بدانید احتمال خرید شارژر تقلبی را به مراتب کاهش داده و از دام کمپانی های منفعت طلبِ این حوزه دوری خواهید کرد.
حال اگر می خواهید این راه ها را بدانید و اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید در خواندن متن پایین تعلل نکنید و تا انتها همراه ما باشید،‌ تا موفق به تشخیصی درست و نهایتاً خرید شارژر اصلی سامسونگ شوید.
روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از روی ظاهر
نشانه هایی وجود دارند که اگر در ظاهر یک نمونه شارژر سامسونگ مشاهده کردید حاکی از تقلبی بودن آن است. در واقع وجود یک سری نشانه در مطمئن ترین راه و روش در این مسئله محسوب می شود.
این نشانه ها که بررسی آن ها تحت عنوان روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از روی ظاهر شناخته می شوند، دارای موارد مختلفی هستند که در ادامه به چند مورد مهم اشاره کرده ایم:
اولین چیزی که می توان در ظاهر شارژر های موبایل بررسی کرد، نوع بسته بندی آن ها می باشد. متریال مورد استفاده در بسته بندی نمونه های اصل کیفیت خوبی داشته و سطح آن دارای نوشته هایی با جلوه ای طبیعی است، یعنی نه بیش از حد پر رنگ بوده و نه به طور بی کیفیت و کم رنگ می باشند.
مطابقت تاریخ درج شده روی بسته بندی با تاریخ سطح شارژر از دیگر نشانه هایی است که اگر دارای نقصی باشد حاکی از تقلبی بودن شارژر است.
تمییز بودن درز های شارژر نیز نشانه ی خوبی در زمینه ی تشخیص از روی ظاهر به شمار می رود، فلذا برخی از نمونه های تقلبی دارای درز هایی نا مرتب و نا منظم می باشند.
نوشته هایی که در سطح شارژر چاپ شده اند از فونتی تو پر و ظاهری واضح برخوردار هستند، در حالی که اگر غیر از این باشد یعنی فونت ها بی کیفیت، کم رنگ و نا واضح بودند، شارژر مربوطه تقلبی است.
اگر دیدید گوشه ها و زوایای شارژر ظریف نیست و با یک دیگر نا هماهنگ هستند بدون شک شما در حال مشاهده ی یک نمونه ی تقلبی می باشید.
اتصالات طلایی و فلزی شارژر های اصلی سامسونگ نه تنها نور را منعکس نمی کنند بلکه رنگ نسبتاً تیره ای دارند، پس اگر دیدید اتصالات دارای رنگ روشن و شفافی هستند بدانید که شارژر مورد نظر تقلبی می باشد.
و ...
آیا بررسی نشانه های ظاهری برای تشخیص شارژر سامسونگ اصل از تقلبی کافی است؟

حال سوالی که پس از خواندن تیتر قبلی در ذهن افراد ممکن است تداعی شود این است که آیا نشانه های ظاهری برای تشخیص شارژر سامسونگ اصل کافی هستند؟
در راستای جواب این پرسش لازم است بگوییم متاسفانه امروزه فقط با تکیه بر این روش و بررسی پارامتر های ظاهری نمی توان به تشخیصی قطعی و درست رسید، فلذا کمپانی های تولید کننده ی شارژر های تقلبی به قدری ماهر و کار بلد شده اند که نمونه هایی کاملاً مشابه با ظاهر نمونه های اصلی روانه ی بازار می کنند.
به طوری که حتی ممکن است شما با توجه به ظاهر دو شارژر که یکی اصل و دیگری تقلبی است، قادر به تشخیص نمونه ی اصلی نبوده و نمونه ی تقلبی را به واسطه تمییزی ظاهر و داشتن نشانه های کیفیت بالا، تهیه کنید و گول ظاهر اصل آن را بخورید.
پس در نتیجه نمی توان فقط و فقط با تکیه بر روش های تشخیص از روی ظاهر منجر به خرید شارژر اصلی سامسونگ شد، از این رو در دو تیتر بعدی روش های به مراتب موثر تری آورده ایم که بدون شک دانستن آن ها خالی از حسن نیست.
قیمت یکی از مهم ترین پارامتر های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی
برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی قیمت نیز می تواند پارامتر مهمی محسوب شود؛ پارامتری که نسبت به نشانه های ظاهری موثر تر است اما باز هم روش صد در صد مطمئنی به شمار نمی رود.
در حقیقت اگر دیدید نمونه ای با ادعای فروشنده کاملاً اصل و اورجینال است و همچنین دارای نشانه های ظاهری مطلوبی هم می باشد ولی قیمت بسیار ارزانی دارد، در تقلبی بودن آن شک نکنید. فلذا امکان ندارد یک شارژر سامسونگ اورجینال دارای بهای تمام شده ی نا چیزی باشد.
اما از آن جا که گران بودن هم نشانه ی قابل اطمینانی حاکی از اصل بودن شارژر نیست، نمی توان روی این مقوله زیاد حساب کرد و فقط با توجه به آن خرید نمود. به عبارتی فرایند شناسایی شارژر اصلی سامسونگ فرایندی است که باید همه ی پارامتر ها را در نظر بگیرید و با توجه به نتیجه گیری حاصل از تمام آن ها تشخیص درستی بدهید. یعنی بایستی همه ی روش ها را به کار گرفته و از هیچ کدام غافل نشوید.
موثر ترین راه شناسایی شارژر های اصل سامسونگ
و بالاخره می رسیم به گفتن موثر ترین راه شناسایی شارژر اصل سامسونگ، راهی که نسبت به روش های دیگر مطمئن تر و در عین حال بسیار ساده تر می باشد؛ به طوری که با بهره مندی از این روش دیگر نیازی نیست متقاضی نگران دام کمپانی های تولید کننده ی محصولات تقلبی باشد و قادر است با اطمینان خاطر به خرید بپردازد، خریدی که حتی نیازی به بهره مندی از روش های دیگری ندارد.
در اصل این راهکار را می توان تحت عنوانِ، انتخاب یک فروشگاه معتبر و خرید از آن معرفی کرد. زیرا لازم به گفتن است اعتبار بالایی که فروشندگان حوزه ی شارژر موبایل سامسونگ کسب می کنند تماماً ناشی از ارائه ی محصولات اورجینالی است که با تخصص خود قادر به تشخیص آن ها هستند. 
بنابراین اگر فقط و فقط بکوشید تا یک فروشگاه معتبر و متعهد پیدا کنید می توانید بدون این که راهکار های تشیخیص شارژر اصلی سامسونگ را در نظر داشته باشید، خریدی صد در صد مطمئن و تضمین شده انجام دهید. خریدی که در آن با پرداخت منصفانه ترین مبالغ موفق به تهیه ی اصل ترین شارژر های سامسونگ خواهید شد. یکی از این فروشگاه های معتبر همانطور که گفته شد www.emdadmobile.net است.

پنج شنبه 2 مرداد 1399برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : علی محسن زاده

از آنجا که کرفس منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان های مهم، آنزیم های مفید، فیبر، انواع ویتامین ها و مواد معدنی خاص است، مصرف این عضو از خانواده سبزیجات بسیار توصیه می شود.

سال ها پیش، بخش هایی از این سبزی مفید به عنوان دارویی برای فشار خون بالا استفاده می شد. اخیراً نیز، مطالعات دارویی به خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در کرفس دست یافته اند، این دو خواص مهم می تواند به بهبود نشانگرهای سلامت قلب کمک کند.

اگر بخواهیم به برخی دیگر از مزایای سلامتی کرفس اشاره کنیم، می توانیم بگوییم که کرفس به عنوان تامین کننده فلاونوئیدها و پلی فنول های مهم، می تواند از سلامت کبد، پوست، چشم و گوارش پشتیبانی کند.

در این مطلب به برخی از مهم ترین فواید سلامتی کرفس، نکات مرتبط با تهیه و مصرف و عوارض جانبی آن می پردازیم، لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

کرفس چیست؟

کرفس که نام علمی آن Apium graveolens است، عضوی از خانواده گیاهان به نام Apiaceae است. کرفس یک گیاه بسیار قدیمی است و سوابق آن حاکی از آن است که قسمت هایی از آن در مقبره فرعون یافت شده است.

در گذشته، کرفس گیاهی بود که بیشتر در زمستان و اوایل بهار رشد می کرد. بیشتر افراد برای کمک به "پاکسازی و سم زدایی بدن" دوست داشتند آن را بخورند و معتقد بودند که این ماده به عنوان یک تونیک سم زدای طبیعی عمل می کند که می تواند از ابتلا به بیماری جلوگیری کند. به نظر می ‌رسد که خاصیت سم زدایی کرفس مدیون محتوای مغذی فوق العاده آن باشد.

بیشتر مردم ساقه کرفس را می‌ خورند، اما برگ ‌های سبز و تخم این گیاه نیز خوردنی و مفید هستند. به عنوان مثال، علاوه بر این که می توانید از برگ های کرفس در سوپ استفاده کنید، برگ ها و تخم این گیاه فواید سلامتی تاثیر گذاری همچون کمک به کاهش التهاب و مبارزه با عفونت‌های باکتریایی را داراست.

مشخصات تغذیه ای کرفس:

از جمله ویتامین ها و مواد معدنی موجود در کرفس می توان به ویتامین K، ویتامین C، پتاسیم، فولات و ویتامین B6 اشاره کرد. جالب است بدانید که از آن جایی که کرفس حاوی 95 درصد آب است، به همین دلیل یک گیاه کم کالری است.

طبق اعلام وزارت كشاورزی آمریکا، يك فنجان كرفس خرد شده و خام (حدود 100 گرم) تقريباً شامل موارد زیر است:

  • 2 کالری

  • 5 گرم کربوهیدرات

  • 7 گرم پروتئین

  • 2 گرم چربی

  • 6 گرم فیبر

  • 6 میکروگرم ویتامین K (37 درصد DV)

  • 453 واحد ویتامین A (9 درصد DV)

  • 5 میکروگرم فولات (9 درصد DV)

  • 263 میلی گرم پتاسیم (8 درصد DV)

  • 1 میلی گرم ویتامین C (5 درصد DV)

  • میلی گرم منگنز (5 درصد DV)

  • میلی گرم ویتامین B6 (4 درصد DV)

  • 4 میلی گرم کلسیم (4 درصد DV)

  • میلی گرم ریبوفلاوین (3 درصد DV)

  • 1 میلی گرم منیزیم (3 درصد DV)

  •  



ادامه مطلب ...



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: